Första besöket avklarat!

Är nyligen hemkommen från Södermalmskyrkans kristna skola, där jag var med på en lektion och sedan intervjuade några av eleverna. Det var otroligt intressant och roligt, kommer ge mig bra underlag för mitt arbete :). Alla var så himla snälla och trevliga, både lärare och elever. Intressant att se också hur en kristen uppväxt kan ge barn svar på frågor som andra ägnar hela liv åt att försöka klura ut...
I eftermiddag kanske jag måste ta tag i den andra intervjun. Ska ringa Stefansskolan och höra om jag kan komma dit, de hör ju aldrig av sig som de lovar att de ska göra... suck.

Jaja, just nu sitter jag här och funderar på om jag ska äta lunch hemma eller i skolan. Blir texmex-buffé i skolan, är det värt att gå? Jag tror nästan det nu faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0