Julstämning?

Sitter och försöker skriva psykologiläxan. Vi ska svara på två frågor om en text som en psykiater har skrivit, som handlar om förälskelser ur ett biologiskt perspektiv. Jag gillar psykologi, det är kul. Har svarat på försat frågan men den andra kan jag inte koncentrera mig så mycket på, kom att tänka på allt annat jag har att göra. Läsa ut engelskaboken, göra två svenskaarbeten, ringa Stefanskolan... Jaja. Jag har ju söndag på mig. Typ. Tills dess ska jag verkligen ha läst ut den där förbannde boken... men den är bra faktiskt, så det gör inte så mkt. Little women av Louisa May Alcott, rekommenderar den varmt!

Btw, idag när jag hade sällskap hem från skolan med Madeleine så sa hon att hon hade kommit i en så härlig julstämning, en stämning jag inte har märkt av nånting. Kanske för att jag varit inne i min egen värld så mycket och bara tänkt på skolarbete och diverse personliga grejer och inte hunnit tänka på julen? Jaja. Jag tänkte laga och baka mina julklappar i år, hemtrevligt, billigt och gott :)

Nu ska jag göra te, kolla matförråden och svulla lite, göra klart psykologin och sen åka till dansen.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0