Risk

Jag föll för mitt sötsug och bakade kanelbrownies igår. Helt underbart goda, hade 86procentig choklad i så de var riktigt mäktiga... :)
Lite senare bakade mamma och jag pizza och åt till middag. Hemgjord pizza är alltid godast, min egen är den godaste jag någonsin ätit, om jag får skryta lite :P
Vid halv åtta mötte jag Anna och så åkte vi hem till en av hennes otaliga lajvkompisar, Hampus, där Eeerika, Vanja och nåns nubbe vid namn Felix (tror jag) också var. Vi drack vin och åt mina brownies och spelade Risk och jag blev hel fast! Anna och jag spelade i ett lag och vi suger verkligen på att ta över världen och förlorade big time, men det var sjukt kul! Efter det åkte Alfapet fram och det kan bli jävligt roligt mitt i natten när alla är trötta och fnittriga...

Vid två-tiden var jag hemma, låg och läste lite, pratade i telefon med Hugo<3 och sen somnade jag. Satte klockan på 09.20 för att gå och träna klockan 10. Det var INTE roligt att gå upp kan jag säga, men väl värt det när jag väl var där. Sen väntade ju belöning i form av mackor med makrill i tomatsås när jag kom hem. Det är fett gott.

Nu ska jag dricka te och sen hoppa in i duschen, fixa mig och åka till Hugo.

Ha en bra dag! Kram

Kommentarer
Postat av: Stina

Kanelbrownies har jag aldrig hört talas om, men det låter ju faktiskt väldigt gott ^^

2007-11-25 @ 18:49:15
URL: http://tillsammans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0