Troll!

Ska på maskerad på fredag (Hugos kompis Karro fyller år) och igår kom min söta kollega Anthonia på att jag kan klä ut mig till troll, ska lätt göra det! Lägger upp bilder så får ni se i helgen :) Sen på väg hem från skolan idag kom jag på att Hugo och jag borde klä ut oss till Hugo och Hugolina, skulle va så jävla kul haha.

Jaja, som sagt så var jag extremt trött igår och somnade halv åtta på kvällen. Sen vaknade jag vid halv tio och kom på att jag var tvungen att läsa 25 sidor till i "Little women", som jag ska redovisa på tisdag. Så det var bara att sätta igång :). Åt en mandarin och drack lite vatten för att piggna till och sen läste jag flitigt och kunde naturligtvis inte somna efteråt haha, jag som förut hadeså bra sömnrutiner...

Lite sovmorgon fick jag iaf idag, vaknade klockan åtta. Först hade vi naturkunskapslab och det var lika tråkigt som vanligt, sen var det lunch som följdes av latin, svenska och engelska. Nu sitter jag här och har facebookat lite och läst några bloggar, ätit upp den sista överblivna pizzan och funderar på om jag ska ringa Stefansskolan för att avancera i mitt projekt eller om jag ska vänta med det tills imorgon. Det lutar åt det senare faktiskt. Jag är bäst på att skjuta upp saker till sista stund. Blä.

Nu ska jag nog göra lite te, tvätta mnin lugg och läsa lite om Ellen Key.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0