Jobbintervju

Rejoice, min latinlärare ÄR sjuk idag! Inte för att hon inte är världens mysigaste, för det är hon, men en vecka till för att lära sig den där dikten sitter ju inte helt fel...

Som vanligt är jag uppe jättetidigt trots att jag har sovmorgon men idag hinner jag inte ägna förmiddagen åt några läxor eftersom jag ska på jobbintervju! Yes, Stadshuset nästa! Önska mig lycka till ;) Haha, fett misslyckande ifall jag inte får jobbet, sökte ju förra året också och blev nobbad, haha. Får se till att göra ett bra intryck idag. Hur bra det nu går när jag är jättetrött och har hundramiljoner andra saker som snurrar runt i mitt huvud.

Nej, nu borde jag häla i mig teet och hoppa in i duschen, INTE komma för sent nu!

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0