Loppisfynd!

Idag har jag fyndat! Det var gatuloppis hemma hos Hugo och jag köpte en burk torkade trattkantareller för 10 kr och en svart-vit skinnväska för 25 kr. Helt sanslöst! Hugos mor och far sålde korv med bröd och vi blev bjudna på kakor av den ena grannen och gick in hos den andra grannen för att lyssna på en grammfonskiva som vi hade blivit tillskänkta av den tredje grannen.... Allting var så där förortsidylliskt och vädret var härligt och vi tog fram solstolar och sate oss vid husväggen och tittade på folk och dagen var härlig förutom att vissa saker är jobbig just nu men det går över.
Naturligtvis blev det hemgrillad korv med bröd till lunch och sen åt jag inget efter det förrän middagen typ sex timmar senare och vi gjorde pizza och jag åt alldeles för mycket och nyss var jag tvungen att fylla på med en näve hasselnötter och en banan, det där med oregelbundna matvanor är verkligen inte bra för sockerbehovet, gudnej.

Har inte börjat skriva på psykologin än oooh fan juste jag måste läsa naturunskap nu. Haha. Ska se till att ha det avklarat innan 22.40 då det är ett intressant program i SVT1.

So long! Kisses


Kommentarer
Postat av: anna

haha ja jag antar att när man är kort vill man va lång och vice versa, har man små bröst vill man ha stora eller stora bröst vill man ha mindre osv..den där lagen om att man aldrig kan vara nöjd med sig själv..

massa kram!

2008-04-20 @ 22:16:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: nattis

sv: haha jo jag vet, man måste ju ändå va lite fin :)

2008-04-20 @ 22:34:54
URL: http://mangomango.blogg.se
Postat av: Evelina

SV: Jag fick det av för mycket träning, tränade varje dag och promenerade och sprang mycket på asfalt och även när det först började värka så struntade jag i det och körde bara på. Trots att det är 2 år sedan så har jag fortfarande problem med det, så har blivit mindre träning nu...vilket inte är så kul, men va gör man:P Det kändes mest i vristen, eller liksom fram på vaden på ena benet/foten. Kändes lite i den andra också, men mest i den ena och om jag körde på riktigt hårt så domnade tillslut hela foten bort...Och det enda som lär hjälpa är tyvärr vila, finns säkert annat man kan göra också, massage och sånt, men huvudsaken är att man låter musklerna vila. Hoppas det fixar sig och att det jag skrivit inte är alltför virrigt:)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

haha, bra svar!

2008-04-21 @ 14:30:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0