Lördag

Gårdagen var lite konstig, antagligen för att jag så sjukt trött och gick runt och var jätteflummig hela dagen. Men sånt är bra ibland, för då tänker jag mindre på vad jag gör och det resulterar i att jag faktiskt presterar bättre vad gäller vissa grejer i skolan och har mycket roligare.

Sov hos H<3 igår. Vi (jag) gjorde spaghetti med kyckling och sås med crème fraiche och paprikapulver, timjan och basilika. Det blev uppskattat :)
Något mindre lyckat var att vi lyckades somna kl 9, jag skämtar inte. Sen sov vi 12 timmar, haha. Vaknade nån gång tidigt på morgonen och låg och hade ångest över typ allt men lyckades somna om och vaknade några timmar senare och var glad igen :) Jag är fortfarande väldigt glad faktiskt, allting känns så lätt just nu, trots miljoner saker att plugga.

Var med mamma på stan idag och köpte ett par vår/sommarskor. Ett par vita skor i lack med en smal rem över foten. Inte såna som man hade när man gick på kalas när man var liten (som jag iofs också vill ha), utan liksom mindre och nättare. Jag har provat just de skorna flera gånger innan men struntat i att köpa dem efter som 37:orna varit liiite för små och 38:orna liiite för stora. Till och med med en sula i såg mina fötter jättebreda ut i 38:orna så jag slog till på 37:orna till slut. Hoppas jag inte dör av skoskav och ömmande tår bara ;)

Ikväll åt vi hallon, blåbär och mango med mascarponekräm, det är himmelskt. Går inte att sluta äta men till slut måste man för att man mår illa.

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att plugga lite mer naturkunskap, sen lägga mig i min nya (okej, ny är den inte, det är den sängen jag hade hos pappa som vi flyttat hem hit nu) 105 cm breda säng och läsa iForm och Språktidningen :)

God kväll!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jaa jag har fått dammsuga riktigt ordentligt, hoppas alice inte trampar i nåt nu.

2008-04-06 @ 13:40:54
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0