Njutning

Haham jag gillar att kalla simpla informationsträffar för jobbintervjuer... men det låter proffsigare. Intervjun är iaf nästa onsdag kl 13, då jävlar... Träffen idag tog inte så lång tid och jag ställdes inför dilemmat om huruvida jag skulle promenera till skolan och plugga lite och sen äta äcklig skollunch och gå på naturkunskapen men jag betsämde mig för att det var onödigt så jag tog en promenad och hamnade i Västermalmsgallerian där jag blev haffad av nån hårstylist från typ Tyskland som fixade mitt hår med en platt/locktång. Det är jobbigt om det handlar om typ mobilabonnemang (stavas...?) men nu var jag fett på, för jag älskar att bli ompysslad. Jag verkligen njuter av när folk håller på med mitt hår, masserar mig, sminkar mig, vad som helst.  Det är samma känsla som jag kan få när viss amänniskor pratar. Som om vissa röster smeker hela mig på insidan, hur porrigt det än åter.

Resten av dagen bestod av linssoppa på ett café på Gästrikegatan, chai latte från Espresso House som jag började må illa av, samt en håltimme och två olidligt långa lektioner.
Nu måste jag skriva lite franska. puss!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

ja det blev ett par timmars sömn sen.

2008-04-09 @ 10:15:44
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0