Tårta. Och sånt.

Ojojoj, överdos av mat. Eller socker. Eller både och. Det faktum att jag inte hade ätit nån "riktig" mat under dagen började göra sig påmint när vi kom till Smedslätten och som tur var fick vi mätta magarna med tre olika pajer (jag som gått runt och varit sugen på paj jättelänge, haha), god fullkornsbaguette, olika ostar och en sallad med massa olika salladssorter, perfekt! Jag vart så mätt att jag inte tänkte ta nån tårta men tyvärr var det inte den vanliga tråkiga hallontårtan idag utan tårta med halvhård, lite seg chokladbotten med chokladmousse emellan och grädde och vinruvor på toppen så man var ju tvungen att ta en bit... eller två... eller tre... och några av min morbrors gudomliga kanelbullar, förstås. Ja, det är tur att man slipper svälta i alla fall. Som tur var gick mamma till affären och köpte lite nyttigt knäckebröd när vi kom hem, känns som jag borde leva på det och keso i några dar nu.. :P

Ikväll har jag pluggat naturkunskap och pratat i telefon med H<3. Ska plugga det sista nu och får för guds skull inte missa reprisen av Barnmorskorna 23.20 i SVT1!

Sov sött :)

Kommentarer
Postat av: anna

åh mums! allt lät ju fullkomligt gudomligt!

2008-04-06 @ 23:54:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Lexie

låter gott :D

2008-04-07 @ 09:09:53
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0