Torsdag

Min Annie Hall-outfit blev lyckad, tyvärr visste typ ingen vem jag var, plus att man inte känner sig speciellt kvinnlig i den outfiten haha... Nästa gång blir det nog Alice i underlandet ändå.
Middagen var skoj, satt och snackade med Filip Nyman och hans storebrorsa, det var trevligt och oväntat :) Måste säga att partystämningen faktiskt sjönk lite efter middagen, till stor del pga sugig dj. Jaja, kvällen var skoj iaf och avslutades med Hugo, Anna, Ossian och fanny på Tokyo Stop med Johannes. Jag la mig och sov i en saccosäck medan de andra spelade tv-spel och åt godsaker från Delicato. Strax innan tre gick Hugo och jag hem till mig och det är sååå härligt att ha en bred säng, verkligen underbart! Världens bästa sovsällskap också <3

Vi gick upp vid halv tio imorse och åt frukost och sen åkte Hugo hem. jag tog en dusch och gick iväg till skolan och på vägen gick jag in på 7-eleven och köpte en flaska vatten och ett äpple och en banan och betalade 12 spänn. Han måste ha slagit in fel, så billigt kan det omöjligt vara. Jaja, soft med gratis mat liksom...

Lyckades skriva några rader om Sura 4 på Nils lektion och sen gick Parla, Andreas och jag till 7-eleven igen där jag köpte Marabou Non Stop och nu är den snart slut haha... Jag och choklad, shit...

Om en halvtimme börjar engelskan, hoppas vi får göra nåt lättsamt, typ CAE. Inte för att det är speciellt kul, men man kan göra allt i sin egen takt och slipper visa upp sig liksom. Shit, jag måste ut härufrån snart, Rasmus är i datasalen. Det säger väl tillräckligt. Jag kan ändå nämna att han sitter och snackar nederländska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0