Måndag/Fredag/Lördag??

Måste styra upp mitt bloggande lite. Skriver ju knappt nånting alls nuförtiden, det ska det bli ändring på. Att ha många läsare är ju kul. Och så får man trevliga kommentarer :)

Det bästa av allt är ju att jag kommer blogga från PARIS om mindre än tre veckor. Pepp! Måste bara ha nånstans att bo också. Men det är ett senare problem, skulle jag hemskt gärna kunna vilja säga. Fast det är det ju inte. Paniken börjar så smått närma sig. Okej, jag ljög, men jag kommer få ett mentalt sammanbrott, det är bara en tidsfråga. Panik är en annan grej. Mentala sammanbrott inträffar ju inte alltför sällan.

Jobbigast av allt är nog ändå att jag måste skriva ansökningsbrev PÅ FRANSKA och översätta mitt cv TILL FRANSKA.
Ordet "panik" känns befogat.

Håller på att skriva en annons som jag ska skicka till Svenska Kyrkan i Paris, hoppas de är gullesnuttar och sätter upp den :)

Hm, en halvtimme till kan jag hålla på. Ta en sista vända på Facebook också. Sen ska jag faktiskt sova, det har det blivit för lite av på sista tiden. Har till och med börjat dricka kaffe, inte bara det förresten, jag blir sugen på kaffe. Inte bra. Speciellt inte som dagens höjdpunkt var kaffe+alvedon i eftermiddags. Herreminskapare.

Nej nu blir det godnatt och sussa sött för min del. Jag kan åtminstone försöka lura mig själv.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0