Årets sista outfit

Så här på årets sista dag kommer jag inte på ett dugg att skriva. Förra året hittade jag en lista på en annan blogg som jag fyllde i som handlade om det gångna året. Pallar inte göra det i år. Kanske för att det faktiskt har hänt mer saker i år. Kanske fyller i den för mig själv. Ska ta och leta upp den.

Mamma ringde och väckte mig vid tio och sen dess har jag hunnit dammsuga lite halvhjärtat, hänga in käder, bädda sängen och göra pajdeg. Och druckit massa kaffe, känner att det börjar verka nu, skriver snabbare och snabbare och kan inte riktigt hålla mig stilla. Men det där kaffet behövs om jag ska orka hålla mig vaken hela natten, jag är verkligen ingen nattmänniska.

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen snart. Klädproblemet återstår dock. Tyllklänningen vore sjukt najs att ha men frågan är om jag vill visa upp min rygg som min mamma brukar kalla för "ett helt migrationsverk" (den är full av finnar, alltså. Jag vet, det är ett dåligt skämt. Riktigt dåligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0