Baka

Jag kollade just in min statistik. Jag har haft mellan 1 och 5 besökare dagligen den senaste tiden. Bra jobbat.

Jag satt just och bläddrade i några av mina kokböcker (abstinens som fan eftersom jag inte hade några av dem med mig till Paris) och funderade på vadjag ska baka förnåt. Jag må ha tröttnat ganska rejält på socker men fakumet kvarstår att jag bara har bakat en enda gång sen jag flyttade till Paris och då bakade vi chokladbollar. Liksom hallå. Nu har jag ju ugn och en motherfucking bakmaskin, jag måste ju passa på att inviga min vackra koboltblå bebis nu under jul. Jag vill gärna ha tips på nåt sånt där litet plockgodis/småkakor jag kan baka och bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0