God bless

Sitter i vardagsrummet och snyltar på någon av mina kära grannars internet, god jul på Dig! Jag gillar helt enkelt inte att sitta vid mitt skrivbord. Ska kolla om det funkar i köket sen, det vore underbart. Har min mammas nya platt-tv på och kollar på när Nigella julbakar. Det ska jag också göra, måste komma på nåt jag verkligen vill göra först. Hade tänkt göra marmelad som förra året men det är faktiskt roligare att baka. Kardemummaskorpor?

Nu gör Nigella revbensspjäll. Helvete vad gott det ser ut. Min morbor har tydligen bestämt sig för att inte ha catering på julafton, finns inga ord för hur lättad jag är. Börjar faktiskt komm in i nån sorts subtil julstämning, ganska trevligt måste jag säga. Synd bara att jag inte kan äta så mycket julgodis, mår verkligen inte bra av socker nuförtiden. Max en bit, inte som den där mandelmasselussebullen jag åt nyss. Damn you, Espresso House.

Kommentarer
Postat av: FEBB

tack du=)

2008-12-22 @ 15:51:57
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Bella

Önskar att även jag mådde dåligt av socker, jag bara vräker i mig nu för tiden haha

2008-12-22 @ 18:15:43
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0