Svensson Svensson

Jag har varit obehagligt julmysig idag. Ställt ut massa tomtar över hela lägenheten och hängt upp glittriga hjärtan i vårt lilla apelsinträd som substitut för julgranen som mamma vägrade ta upp i år (ja, vi har plastgran, so shoot me.) De senaste timmarna har jag suttit och tittat på Svensson Svensson-filmen och stickat och ätit clementiner och druckit  varm mjölk.

Kom just att tänka på vår Scooby Doo-kalender som hänger kvar på skåpluckan där hemma på våra underbara 24 kvadrat. Kröka järnet ikväll nu Ossian, och fyllekäka de där chokladbitarna som är kvar.

Jag glömde säga att jag tände levande ljus också. Jag är jättedålig på att göra det men nu jävlar ska det hardcore(ska jag särskriva, sammanskriva eller sätta bindestreck nu?)julmysas här.

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi har också plastgran that's the shit! Svensson svensson är ju också grymt!

2008-12-21 @ 18:58:55
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0