Headers

Att skapa en header tycks vara ett mödokrävande arbete. Speciellt om man som jag är totalt handikappad vad gäller allt som har med datorer att göra (jag var extremt stolt när jag nyss hade lärt mig snabbkommandon Ctrl+C/Ctrl+V. För typ ett halvår sen) så jag har aldrig fått ändan ur vagnen och gjort nån, fast jag tycker fotot i min header är ganska fint ändå. Men alla bloggar tycks mig identiska i dessa dagar, speciellt som 90% säger sig vara modebloggar och knåpar ihop nåt som ser lite retro ut med close-ups på sig själva i Wayfarerkopior, diverse röda läppar, skyhöga klackar och spetsdetaljer och naturligtvis någon av systrarna Olsen (vad är grejen?) i en salig röra. Allt som oftast, om än ordinärt, tämligen estetiskt tilltalande. Men vad skulle jag göra ett sådant collage av? Jag är för det första ingen självutnämnd modebloggare och bryr mig inte ett skit om systrarna Olsen. Vad skulle min header bestå av? Mig själv iklädd pyjamasbyxor, några tekoppar och kokbäcker? Kanske en bebis. Typ.


Kommentarer
Postat av: Bella

Haha min bror fick barn förra året och varje år har de fått vara hos oss på förmiddagen och hos hans flickväns familj på eftermiddagen men vi tyckte inte de skulle behöva åka runt när de fått barn så därför firar vi dagen innan.

2008-12-23 @ 17:44:05
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0