Val

Återigen har jag sett sjukt mycket folk jag känner igen ute på stan. Stockholm är litet och just nu känns det för litet, jag behöver komma tillbaka till Paris.

På tal om småstäder så börjar jag tveka inför mina studieval till hösten. Jag har varit inriktad på Uppsala så himla länge nu men efter påtryckningar av min kära mor som flyttar till andra sidan Öresundsbron så börjar Lund sakta men säkert ta plats på min karta. Men Uppsala är ju liksom Uppsala.
Det här är ett helt enormt stort val. Det är fucking livsavgörande, om man tänker efter. Men det är ju det ena eller det andra liksom. Eller nåt helt annat.

Kommentarer
Postat av: D

jag röstar för Lund!!! finns inget som är som Lund, lovar! det är fett skönt studentliv där. Jag skulle åkt dit själv om det inte vore för att jag inte har hittat nåt som jag vill plugga. haha.

2008-12-29 @ 20:40:16
Postat av: Bella

Oh vad är det för nåt du vill plugga?

2008-12-29 @ 21:08:35
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/
Postat av: Bea

världen är liten =) Allt bra? Kram

2008-12-30 @ 05:58:12
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0