Anna<3

Blev mycket spontant idag, sånt är kul. Var ute och gick och fick sms från Hugo som var på Stadsbiblioteket. Gick dit och träffade honom och så gick vi hem hit :) Vi åt gårdagens och förrgårdagens rester och drack te och hade det mysigt. Vid halv fyra ringde Anna och nån timme senare gick jag för att träffa henne. Vi gick och kollade i affären som hon har varit med och öppnat, Tokyo Stop. Vi gick vidare och fikade på ett litet msyigt café på Roslagsgatan, spillde ut te och planerade veckan. Om ingen av oss bangar kommer det bli en rolig vecka :P

Nu är jag hemma och mamma och jag ska göra lite middag, blir nog mackor och te ikväll, vi är inte så hungriga.

Hoppas ni som läser mår bra :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Fröken D

hahaha jaa du dom va jäkligt goda=) hmm jag har en liten fråga, finns det någonting du saknar i min blogg eller nåt som du tycker kan bli bättre?! Ha en sjuhesikes bra kväll=)

2008-02-25 @ 18:53:14
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0