Bilder :)

Goddag allihopa :) Hemma från skolan nu, skönt att sluta så tidigt. Har knappt någonting alls att göra i skolan nu känns det som men jag antar att det är lugnet före stormen. Borde därför ägna en stund åt att läsa franska och kolla upp lite stipendier och annat innan jag gr iväg till Kyrkmössen.

Har inte så mycket att skriva just nu. Har inte hänt så mkt i skolan. Vi hade vår redovisning imorse på franskan, det gick förvånansvärt bra :). På latinet följde jag som vanligt inte med särskilt mycket, på religionen kollade vi på en intervju med Åsa Waldau och på naturkunskapen såg vi en film om allergier.

Ni ska jag dricka te, har förhoppningsvis mer kul att skriva om sen :)

Lägger upp lite bilder från förra fredagen så länge.

image49
Jag lyckas göra underliga saker ibland... Bilden är tagen på tåget till Uppsala, när Anna, vanja och jag satt på våra jackor i ett hörn och svullade choklad :)

image50
Hemma hos Eeerika :)

Vi hörs, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0