Friluftsdag

Varför måste man dras med på alla jävla friluftsdagar fastän man inte har gympa? På höst- och vårfriluftsdagarna får man ju vara funktionär men nu på vintern då man helst vill ligga hemma i soffan, DÅ måste man ge sig ut på en tretimmarspromenad på Djurgården. Vi gick dubbelt så långt i år som tidigare år, fattar inte varför. Nåja, lite motion sitter väl aldrig fel... eller nåt.

Hugo och jag gick hem hit och myste efter promenaden. Lyssnade lite på Jacques Brel också :P
Vid fyra åkte han hem och jag gick och köpte semlor, mums!

Nu ska jag läsa vidare Rhinocéros och sen ska jag läsa lite filosofi också. Först måste jag röja upp lite i mitt rum. Körde ju en storstädning i december och blev riktigt nöjd men nu börjar det se lite sunkigt ut igen. Ska slänga lite tidningar som ligger och dräller och hänga in kläder i garderoben.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja friluftsdagar är inte precis roliga mest känns de helt onödiga. Men missade du att semeldagen var igår? ;)

2008-02-06 @ 19:52:16
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Bella

haha jag har pinsamt nog ätit 4 semlor i år. Jag är en riktig semelätare jag. Bara två igår

2008-02-06 @ 20:21:50
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Fröken D

det kan jag hålla med dej om! jag tyckte hon var jättesöt när hon avr yngre och inte så opererad, nu däremot tycker jag inte att hon är lika nsygg:) ha det gott!

2008-02-06 @ 20:45:57
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0