Harry Potter och fången från Azkaban

Jag måste säga att jag gillar den filmen. Ni kanske minns att jag ratade HP och Fenixorden? De flesta HP-filmer är ganska dåliga men trean är förhållandevis bra. Har just suttit och tittat på den och ätit frukt och ost, det blev en mysig lördagkväll :) Skönt att vara hemma! (heter det lördagkväll eller lördagskväll förresten?)

Nu ska jag snart gå och lägga mig, ska fortsätta läsa den franska boken, den var helt okej faktiskt. Mitt största bekymmer just nu är huruvida jag ska gå och träna klockan 10 eller kl 12 imorgon? Jag ställer klockan på 9.20 och orkar jag går jag och tränar kl 10 och går sedan hem och äter frukost eller så¨går jag upp 9.20, äter frukost och går sen och tränar kl 12. Vad tycker ni?

Sov sött iaf.. :) kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Träna klockan 12 är nog lagom tid :)

2008-02-03 @ 08:27:41
URL: http://lke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0