Jag vill bli hungrig

De där chokladbollarna igår var nog inte så bra. Man ska inte äta så sent på kvällen, jag var fortfarande mätt imorse, hatar sånt! Går runt och försöker tvinga mig själv att bli hungrig så jag kan äta lunch snart.
Har varit duktig och dammsugit mitt rum och mamma och jag har rensat hennes garderob(er) så att jag har ännu mer kläder att sälja. Nån dag under lovet ska jag ringa runt till några second hand-butiker och se vad de är intresserade av och gå dit och visa upp kläderna. Det är ganska mycket så jag hoppas jag kan tjäna en rejäl slant.

366 ord har jag åstadkommit på projektarbetet idag, 1642 ord är det sammanlagt. Skriver en mening eller två, blir stolt över mig själv, går och lägger mig i soffan ett tag... haha, men den metoden funkar bra för mig. Det bästa är att jag ju faktiskt har tid på mig, lovet har ju bara börjat. Just nu håller jag på med rapporten från studiebesöken och sånt är rätt svårt att skriva. Det blir antagligen lättare när jag kommer till diskussionsdelen, då är det mest bara att babbla. Sånt är jag bra på, åtminstone i skrift.

Kommentarer
Postat av: Bella

skönt att du börjat på projektet. När ska det vara klart?

2008-02-24 @ 14:01:10
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: Josiee

hahah brukar med göra sådär, hoppas hungern kommer tillbaka:)

2008-02-24 @ 15:11:48
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0