Jag vill ha choklaaaad

Sitter i skolan nu, har håltimme (onödigt att skriva egentligen, har ju typ håltimme jämt). Hade franskprov imorse på Rhinocéros, det gick helt ok. Fick även reda på att jag hade näst bäst resultat i Sverige på Québecprovet så om hon som fick bäst resultat inte vill åka så får jag åka :P fast det vill jag egentligen inte, ger hellre platsen till nån som verkligen vill. Men lite kul är det iaf :P

Nils kommer inte till lektionen idag så religionen kan jag arbeta med när jag vill. Nästa lektion börjar kl 2. Funderar på att gå ut och köpa nåt, vill ha npt med choklad i. Typ varm choklad eller en brownie... mmm..! Sen kan jag sätta mig i sofforna här utanför och läsa religion och psykologi.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0