Old Touch

Tog en sväng upp till Old Touch och provade en klänning. Köpte den inte. Ska gå dit nån dag senare under lovet när jag har pengar och fynda plagg för 25 kr/st och gärna en balklänning :P
Åt nyss lunch, couscous med makrill i tomatsås och rucolasallad. En kombination jag varmt rekommenderar!

Just nu funderar jag på om jag borde tvätta håret eller bara luggen. Hm..?

Det är en annan grej jag funderar på också. Jag har ju hållit på att läsa Tåbb med manifestet i över 2 månader nu. Ha väl ungefär en tredjedel av boken kvar. Ska jag avsluta boken innan jag börjar på en ny eller ska jag helt enkelt låta den vara? Den är fortfarande bra men jag känner aldrig nåt sug efter att läsa den och jag tycker inte att jag får samma fantastiska läsupplevelse som jag fick i början av boken. Jag mest tvinga smig sjäv till att läsa för att den ska ta sut och jag kan börja på en ny bok. Hm... Det lutar åt en ny bok  utan att ha avslutat Tåbb...

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag gillar Chloés unika stil, hon kör sitt eget race :) Det är inte många som gör det idag

2008-02-22 @ 13:52:31
URL: http://aliciahansen.blogg.se
Postat av: Jonna

utlottning i bloggen, om det är intressant ♥

2008-02-22 @ 14:16:42
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0