Update - har Marie varit duktig idag?

Jadå, det har hon varit. Bröden står i ugnen och garderoben är rensad. På golvet ligger en liten hög med kläder som ska skänkas bort alt. slängas. På sängen ligger en del plagg som ska säljas och andr plagg som ska säljas ligger i tvättkorgen. Ovanpå det som ska säljas ligger en enorm hög med sånt som ska sparas, håller på att gå igenom högen för att se vad som ska tvättas och strykas och så.

Förhoppningsvis kommer jag kunna bestämma mig för några fler plagg jag vill sälja/skänka bort. Jag har ju fått lite mer plats i garderoben nu men inte så mycket som jag skulle vilja. Jag ska nog bli lite hårdare mot mig själv och spänna ögonen i mig och säga "Använder du verkligen den här?" med myndig röst. Då kanske några fler plagg åker ut vilket innebär lite extra cash eller åtminstone mer plats i garderoben.

Mår lite konstigt idag, vet inte vad det är. På träningen måsse jag jättebra men både innan och efter har jag haft på en punkt vid höften/ljumsken/nedersta delen av magen. Smått hypokondrisk som jag är tror jag ju att det är en tumör på en äggstock men jag hoppas att det bara är ett ledband eller nåt som gör ont. Det är bara det att jag har haft ont på samma ställe förut. Fast på ett annat sätt. Jaja, jag borde väl kolla upp det ifall det fortsätter. Känner mig lite yr också så om några minuter när jag tar ut bröden ur ugnen ska jag slänga mig över dem, moahaha! Det är små brödbullar på dinkelmjöl med solrosfrön och rivna morötter i, de är jättegoda!

Nu ringer äggklockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0