Ace!

God morgon! Jag är faktiskt på riktigt bra humör, tänkte berätta lite om gårdagskvällen.
Jag var ju som sagt ganska trött, småbakis och hade ont i huvudet men jag är inte den som bangar så jag befann mig vid Kreatima kvart över nio och naturligtvis kommer både Anna och Disa försent, inte kul att vänta där ute i kylan... menmen, kön till Ace var kort, det var ju bara vi som var under 20 och inte stod med på nån lista som var tvungna att vara där så tidigt. Vi hängde av oss, beställde öl och satte oss vid ett bord i ett hörn och pratade. Det tog ett tag innan det började komma folk men det var najs, folk var trevliga oh sociala och en snubbe spillde ut några droppar av Annas vin och köpte ett nytt glas till henne haha...

Efter ett tag blev vi trötta på att ingen dansade så vi drog oss ut på dansgolvet och hade kul, folk hängde på. Jag sms:ade med Hugo under hela kvällen och var tvungen att springa upp på övervåningen lite då och då för att skicka eller te emot ett sms, ingen täckning där nere. Vid ett tillfälle satt jag på en stol precis vid utgången i säkert tjugo minuter och sms:ade fram och tillbaka, haha. Såg en tjej som jag kände igen också, jag trodde hon var en dagiskompis till mig men det visade sig vara fel. Hon kände dock Vanja för de har gått i samma skola :)

Mot slutet höll vi till på det stora dansgolvet och dj:n var grymt bra. Vi dansade till kvart i tre och konstigt nog fick jag inte ett dugg ont i fötterna trots att jag hade mina nya skor som är aningen för små. Anna och jag promenerade hem och stannade naturligtvis vid gatuköket där vid Espresso House på Sveavägen, underbart!


Idag vaknade jag vid 10, hade av nån underlig anledning satt mobilen på ringning då, haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig och åka till Hugo. Det är så vackert väder ute, jag känner för att ta en promenad där ute hos honom. Jag får ju nästan vårkänslor, det känns som att det är en sån där härlig dag i mars när våren börjar komma. Men så ska det ju inte vara i januari... äh, jag behöver säkert inte oroa mig, termometern visar ju på typ 2 plusgrader...


Skriver mer senare, ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Olessia

detsamma :D

2008-01-27 @ 12:17:03
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0