Aerobics

Vårt schema börjar spåra ur totalt, det är ju bara håltimmar hela tiden, vad trött man blir... Vi hade typ 45 min eller så med Nils Gräns och när han hade snackat färdigt skulle vi jobba med en text om några olika filosofer att lämna in nästa torsdag, så det blev "eget arbete" vilket gjorde håltimmen ännu längre. Lyckades iaf läsa liiite i filosofitexten vi fick och så läste jag lite psykologi. Emilie, Annika och jag gick till 7-eleven en vända också. Köpte en liten macka, en apelsin och te. Var tvungen att få nåt i mig eftersom jag ska träna nu halv sex och att äta nu när jag kommit hem skulle vara alldeles för sent, jag skulle få håll.

Det här var bara ett kort inlägg på vägen, blir mer ikväll :) Nu ska jag dra till Friskis!


Kommentarer
Postat av: Bella

Oh vad duktig du är som tränar jag blir ju stolt. Kanske för att jag själv inte är så handelskraftig och aldrig kommer iväg till gymmet. Du blev dagens idol för du tränar haha =)

2008-01-10 @ 18:49:51
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: sofie

svar: haha, jamen där ser man;) rosa som är så fint också!

2008-01-10 @ 19:07:43
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0