Bank, ledarträff och myspys

Jag var som sagt på banken idag. Banker och jag går inte ihop. Det här var tredje gången i mitt liv jag hade ett ärende till banken och jag måste ha sett helt jävla lost ut haha. agerade antagligen så också. Visste inte var jag skulle skriva under nånstans och fattade inte hur nånting funkade... Killen i kassan hade lite svårt att hålla sig för skratt haha.. Menmen, nu finns lönen förhoppningsvis på kontot iaf :)

Sen kom Hugo hit. Vi åt mackor på mitt hembakta bröd och hade det mysigt. Väldigt mysigt.

Halv fem var det ledarträff i Barnlokalen i Adolf Fredriks församlingshem. Vi drack te och åt choklad och pepparkakor, planerade terminen och lärde oss hur man knyter plastband. Det gick inte så bra för mig hehe... Men det var kul att träffa Kristina, Agnes, Willand och Anthonia igen :D

Jag är tyvärr inte ett dugg hungrig, vilket är synd för vi ska strax börja laga middag. Det blir fläskfilé med sötpotatis, skogschampinjoner och rucolasallad med en dressing på chili och koriander, jättegott! Hoppas jag hinner bli hungrig tills dess.. :P

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Jo precis det är ju tyvärr så :p men jag håller med dig, lockigt är väldigt härligt!

2008-01-07 @ 20:07:40
URL: http://juliapetti.blogg.se
Postat av: Li

Låter som en mysig dag :F

2008-01-09 @ 17:19:53
URL: http://candyfloss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0