Bränn inte BH:n innan du har varit och tränat

Tack för de fina kommentarerna, nu vet jag att jag inte är ensam om att känna så här.

För att lätta upp stämningen kan jag ju berätta att jag gick och tränade och brydde mig som vanligt inte särskilt mycket om vad jag hade på mig; blev mina gamla mjukisbyxor och samma linne som jag sovit i = ingen BH. Haha. Träna aldrig utan BH, säger jag bara. Tur att det bara var ett step-pass, hade det vart typ vanlig jympa hade det blivit ett rent helvete.. :P

Snart ska jag äta middag, ska gå och kolla till den lite nu s¨det inte blir några överkokningsolyckor. Skriver mer sen :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hahah aj aj aj

2008-01-20 @ 18:58:23
URL: http://metrobloggen.se/asianass

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0