Fredag

Sitter här med en halvjobbig huvudvärk. Kanske beror på att jag inte steg upp förrän kvart över sju imorse så att jag inte hann dricka nåt te. Har en kopp som står och drar nu, hoppas det går över sen :)

Dagens outfit blev iaf min svarta fodralklänning från American Appaerl, använde den idag som en kjol tillsamans med ett löst sittande svart halternecklinne. Brun långkofta, vinröda strumpbyxor, de obligatoriska raggsockorna och mina låga grå converse.

Skoldagen började med religion, blev mest flum som vanligt. Hugo, Anderas och jag satt i sofforna och diskuterade konstiga saker.
Sen var det franska, vi såg på en dokumentär om Jacques Prévert. Efter det var det klassråd, sen lunch (gulaschsoppa och små yoghurtar, tog en med hallon- och vailjsmak, mums!) och sen psykologi. Vi skrev klart vårt arbete och lämnade in. Vi kom fram till att vi måste göra jävligt bra ifrån oss när vi presenterar det muntligt nästa vecka, för det skriftiliga sög verkligen haha...

Tack och lov är svenskan inställd idag så vi slutade 13.10 :D Nu ska jag bara ta det lugnt ett tag, njuta av att helgen har börjat och få huvudvärken att försvinna. Hade tänkt gå och köpa ett terminskort också och om jag orkar och hinner ska jag plugga lite naturkunskap.

Vid halv fyra eller så dyker väl Anna upp här, vi ska till Hattbaren och prova ut studentmössor, yayy!
Ikväll ska jag ut till Hugo, vi ska fira Philip som fyller 19 :)

Skriver antagligen mer senare idag. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0