God morgon :)

Hade tänkt skriva ett inlägg igår, men min inloggning funkade inte. Dessutom tar det jättelång tid eller går inte alls att skriva kommentarer på vissa andra bloggar, nån som upplever samma sak?

Hm, jag kom på att jag hade en väldigt bra dag igår. Var på väldigt gott humör och skrattade mycket. Återfick en lite bättre inställning till livet. Hade det mysigt.

Min älskade mensvärk fortsätter men jag genomlider morgonen ändå. Har ätit gröt med hemrörda lingon och ska strax dricka te. Börjar ju som sagt 12.20 idag, så jag har gott om tid på mig. Ska kika in på skolans hemsida och kolla matsedeln och bestämma ifall jag äter lunch där eller hemma.

Dagen idag blir soft men ändå inte. Först är det filosofi med Nils Gräns, vilket antagligen blir soft och jätteflummigt eller hur tråkigt som helst, man vet aldrig. Sen har vi rast i typ en och en halv timme och sen har vi 80 min engelska. Hade tänkt gå och träna i eftermiddag, får se hur det blir med det. Hoppas jag orkar.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0