Hemma igen

Hemma igen, kvällen blev inte så röjig som jag hade änkt mig, men bra ändå.
KGB var lite segt först, men sen började folk komma igång och dansa och då hade vi jättekul, rysk musik äger! Lade även ögonen på en viss person med snygg-faktor 100000000. Tihi.

Fanny och jag ville egentligen dra til La Isla men Anna ville inte, så vi gick till Café 60 och åt fårostpiroger istället, det var gott :) Sen gick vi vidare och satt på 7-Eleven ett tag och sen gick alla hem till sitt.

Men jag var sugen på party. Riktigt party liksom, vilt och galet och dansa hela natten och bli så där lagom full. Typ. Det hade varit härligt. Men det kommer ju fler dagar, herregud... :P

Nu ska jag sova. Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0