Hit och dit

Så sätter man klockan på nio i ett tappert försök att få lite mer tid på morgonen... och vaknar naturigtvis halv elva ändå. Jaja. Fick bli snabbfrukost som inte ens var särskilt god och nu ska jag hälla i mig teet och snabbt som attan duscha och klä på mig, ta återstående julklappar och åka ut till pappa och Annica i Hässelby. Lovade pappa att stanna på hemköp i Vällingby och köpa kaffebröd också, herregud. Sen kan jag ju inte stanna där speciellt länge heller för sen ska Hugo komma hit och mysa och plugga latin med mig.

Så nu kan jag nog inte skriva längre, blir mer senare idag :)

Tack för alla roliga/snälla/tänkvärda kommentarer, det blir jag glad av :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj har du inte firat klart julen än? ;)

2008-01-04 @ 11:09:30
URL: http://bellitabonite.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0