Improteater!

Nu är jag hemma igen :) Eftermiddagen bestod av hårtvättning, tedrickande, Biggest loser på Kanal 5 och en promenad. Klockan fem befann jag mig i församlingshuset för vi skulle ha nån form av fest. Det var ledarna för Kyrkmössen (utom Anthonia), Kyrkråttotna, Söndagsskolan och konfaledarna som var där plus Kristina och den nya prästen, Annika. Vi åt italiensk catering och sen var det en tjej från Stokholms Improvisationsteater som var där och gjorde lekar och improvisationsövningar med oss, hur kul som helst. Älskar sånt där, det var därför jag valde drama i ettan. Roligast var när vi var i små grupper och skulle ställa oss i frysta ställningar, bygga på och göra om allteftersom, det var skoj :)

Har försökt ringa Hugo några gånger nu men han svarar inte. Har iofs bara ringt på mobilen men de brukar sitta och äta vid den här tiden så jag väntar lite med att ringa hem. Vi kanske ses, vi får se. Eller så blir vi sura på varandra som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0