Jullovsmorgon

En helt vanlig sådan är det idag. Jag går upp vid tio-elva (vilket är sent för att vara jag), äter frukost och sen gör jag te och tar teet och sättre mig vid laptopen, bloggar och läser andra bloggar.
När skolan börjar nästa vecka kommer det inte kunna vara så, utom möjligtvis när jag har sovmorgon.
Inte heller när jag är hos pappa, då blir det nog bara ett, max två inlägg om dagen, eftersom jag inte har internet hos honom. Vill jag ändå skriva nånting kan jag ju göra det nån annanstans och känner jag för att publicera det senare så gör jag det.

Okej, nog tjatat om det nu. Vid ett-tiden idag kommer Helena hit. Längesen hon var här... Vi ska fixa årsboksgrejer; Få ner alla våra idéer på papper och göra nånting av dem, fixa en ny mejl til årsboken och mejla alla redaktionsmedlemmar. Jag vill egentligen skriva jättearga mejl men det kan man ju inte göra... Men jag tycker ändå vi har rätt till det, när folk två år i rad är med på årsboksfotot bara för att få se sin nuna i skolkatalogen och sen inte dyker upp på ett enda jävla möte.... Sen har en viss person mage att komma fram till årsboksförsäljningen på Fanska Skolans dag och säga¨, med sitt lagom intelligenta tonfall "Öh.. asså... hallå..! Det stod inget om ettorna i förra årets årsbok!"

Det är vid såna tillfällen man vill ta till våld. Fysikt och mentalt.

Nåja, nu ska jag inte bli alltför upphetsad här. Skriver mer sen.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken är din favorittidning?
http://junitjej.blogg.se/1199264860_bsta_tidningen.html

2008-01-02 @ 11:13:43
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0