Mycket att göra, för att vara jag

Gaah, mycket att göra. Nu kommer det bli några såna där dagar när jag inte kommer kunna andas ut utan ständigt vara på väg nånstans. Det är i och för sig roliga saker jag ska hinna med (en del av dem) men jag gillar ju att kunna styra mer över min egen tid...

Men för att ta en dag i taget kan jag ju berätta att jag vaknade av mig själv vid nio (inga problem med att somna längre, yayy!). Har ätit frukost och sitter nu och dricker te, så fort det är gjort ska jag duscha och klä på mig och plocka ihop träningskläder. Jag har planerat att vara ute härifrån senast halv elva. Då har jag nån timme på mig att gå runt och leta efter streetdanceskor till Lydia, som har önskat sig det i födelsedagspresent. Ska gå in på skolans hemsida och kolla in matsedeln och bestämma mig för om jag ska äta i skolan eller inte.

12.20 är första lektionen, filosofi. Det lär bli eget arbete, titta på film eller lyssna på magister Gräns orerande i en timme. Sen är det håltimme och sen är det engelska. Förhoppningsvis kommer vår lärare ihåg att vi ska börja lite tidigare, för så dutar vi redsn 16.05 och då hinner jag till medeljympan på City kl 16.30, hoppas! De har inga bra pass på bra tider på torsdagar, det där var nästan det bästa jag kunde hitta... Aerobics 17.30 Sveavägen förstås, men det har jag varit på så många gånger, jag vill ha lite omväxling!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha, jaa riktigt härligt är det;)

jasså, ja men jag kan hålla med dig om att det börjar bli lite uttjatigt nu..när ska hon bli snygg liksom? haha:P

2008-01-24 @ 19:23:41
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0