Ny lista :P

1. När gick du upp idag?
Tio i tolv

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor

3. Senaste filmen du såg på bio?
Tillsammans är man mindre ensam med Hugo och Johanna på Sture, nån gång i november förra året

4. Favorit-TV- program?
Vänner

5. Vad åt du till frukost?
En macka (hembakt bröd) med keso och yoghurt med äppelmos, grynblandning och pumpakärnor + te

6. Vad är ditt andranamn?
Elin

7. Din favoritmat?
Pannkakor!

8. Vilken mat gillar du inte?
Oliver, grönmögelost, selleri, kött som inte är genomstekt.

9. Favoritchips?
Svenska lantchips

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lars Winnerbäcks skiva Med solen i ögonen

11. Vilken bil kör du?
Har varken bil eller körkort

12. Favoritmacka?
Surdegsbröd med tallegioost och päronmarmelad :P

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
Trångsynthet

14. Vilka är dina favoritkläder?
Nån av mina tajta klänningar, raggsockor och såklart den underbara mössan som Hugo stickade till mig när jag fyllde år :)

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Berlin igen kanske?

16. Favoritklädmärke?
Miumiu har underbara klänningar, men det är ju inget man har råd med

17. Var vill du dra dig tillbaka?
När den åldern är inne vill jag ha råd att kunna dra mig tillbaka där jag känner för det, på flera olika ställen i världen. Men gärna på en liten vingård i södra Frankrike där jag ska ha min egen försäljning och restaurang...låter inte helt fel?

18. Favorittid på dagen?
Morgonen, egentligen. Om jag får sova hur länge jag vill och har gott om tid på mig.

19. Var är du född?
Danderyds sjukhus

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Sport? HAHA

21. Coca Cola eller Pepsi?
Ingen åsikt, dricker inte läsk

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Varken eller haha..

24. Pedikyr eller manikyr?
Är i stort behov av båda kan jag säga...

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nja, inte riktigt...

26. Vad ville du bli när du var liten?
Författare (fast det vill jag fortfarande)

27. Bästa barndomsminnet?
Dagis var jävligt skoj vill jag minnas

28. Varit i Afrika?
Nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ehh.. nej?

30. Varit med om en bilolycka?
Nej

31. Favoritdag i veckan?
Lördag

32. Favoritrestaurant?
Varför inte Indien i Paris? Eller stället där vi åt frukost i Berlin.. :P

33. Favoritblommor?
Rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Gatukök, mycket godare än McDonalds o sånt där skit

35. Äger du en cykel?
Nej

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
En viss second hand-affär i Lissabon där de hade så sjukt mycket fina klänningar!

37. Läggdags?
Alldeles för sent

38. Vad lyssnar du till just nu?
Surrandet från datorn

39. Favorit färg
Grön och rosa

40. Hur många tatueringar har du?
Inga, tror inte jag kommer våga göra nån heller


Kommentarer
Postat av: Cassie

många frågor, jobbigt o svara?

2008-01-14 @ 20:16:51
URL: http://cassie92.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0