Örtte

Dålig uppdatering idag, jag vet. Jag har haft en del att göra och inte tagit mig tid till bloggen. Jag har ätit lunch i skolan (kikärtsgryta var utlovat men det var som vanligt mest nån oidentiifierbar sörja). Filosofin var flum och sen hade vi håltimme och jag lyckades faktiskt göra lite franska, yayy! På engelskan hade vi hörprov, det gick okej. Gock hem i kylan (jag MÅSTE lära mig att ballerinaskor inte funkar vid noll grader. De är dessutom formade på samma sätt som Convserse, dvs helt platta och hårda så ont i hälen får jag också).

Gick på aerobics halv sex, jättehärligt pass, bra ledare och grym musik! Jag blev så glad!

Kom hem och åt tortellini, tvättade håret och satte mig och skrev om de där förbaskade valarna. Har skrivit ungefär en halv sida på datorn nu, det ska nog gå bra ifall jag pratar långsamt. Anna ringde också, mys :) Det var mest oseriöst babbel. Som vanligt <3

Nu har jag en kopp örtte som står och drar. Pepparmynta, salvia och citronmeliss, mmm...! Tänkte börja skriva den där svenskarapporten nu också. Den ska vara inne imorgon och det är i såna är situationer man börjar uppskatta den där håltimmen vi har innan svenskan :P

Kommentarer
Postat av: Brunsessan

Älskar aerobics! :-)

2008-01-31 @ 21:31:48
URL: http://brunsessan.blogg.se
Postat av: Bella

Nje ballerinaskor i januari kanske inte är en hit! =)

2008-01-31 @ 21:31:56
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0