Pank

Så där, vaken och ätit frukost och förvånansvärt pigg. Kvällen var som sagt rolig, men vad kan det annars bli om Fanny är med?

Först väntade jag på henne jättelänge i tunnelbanan och strax innan elva kom hon dit och vi åkte till Mariatorget, jag ville till Folket så vi ställde oss i kön där. Det var hur segt som helst så efter ett tag dissade vi kön och gick över gatan till Vikingbar istället där typ 90% satt och stirrade över gatan och väntade på att kön skulle bli kortare, precis som vi haha...
Jag var iofs fett på men Fanny var det typ inte så vi gick till nån typ irländsk pub och drack rosévin och bevittnade en fett tragiskt, men ack så snygg scen utspela sig, som taget direkt ur en film.
Klockan hann bli halv två och vi bestämde oss för att röra oss vidare och träffade Odd och Johanna utanför tunnelbanan och stod och hängde med dem ett tag, det var skoj :) När vi skildes åt tog Fanny oc jag tunnelbanan in till Östermalmstorg och fick för oss att vi skulle gå till Esque, herregud säger jag bara, varför??? 250 spänn som man kunde lagt på annat liksom. Inte för att inte lokalen var jättesnygg eller stämningen var bra eller drinken var hur god som helst, men ändå. Hade vi slutat vid sunkhaken hade det känts mycket bättre.

Nåväl, gjort är gjort, ingen idé att ångra nånting. Ikväll är det ledarfest, ska bli trevligt :) Sen pratade Hugo och jag om att gå ut men jag vet inte om jag pallar eller har råd haha... Ska föreslå att vi sitter hemma hos mig eller hemma hos honom alternativt på Café 60 och dricker te istället. Det blir mysigt.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: emelie

Tack så jättemycket! Folk brukar ha den reaktionen på hennes hår, haha :) Kommer lägga upp fler bilder framöver, så du är väldigt välkommen tillbaka :)

2008-01-19 @ 12:11:16
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0