Paus

Fått mat  i magen. Middagen blev lika god som förväntad, den där dressingen är alldeles underbar! Vi lade även till lite morötter med sötpotatisen, hade så mkt av det hemma.

Pluggat latin en stund nu också, känns som jag börjar få liiite mer koll på det nu iaf. Men kände att jag var tvungen att ta en paus för att äta lite choklad och dricka lite te.

Åhnej, nu har teet blivit så där halv-varmt. Usch. Nåja, lika bra att jag sveper det innan det bir ljummet, haha. Jag gillar när man dricker riktigt varmt te och värmen bara sprider sig i hela kroppen, myys!

Bloggar mer om en stund, ska läsa lite bloggar och plugga lite till.

Kram

Kommentarer
Postat av: Angelica

då ska den luktas på=)

2008-01-07 @ 21:50:23
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0