Söndag

God morgon. Jag väcktes för nånt imme sen av mamma som stack in huvudet i mitt sovrum och undrade om jag villa ha pannkakor. Vi hade suttit hela kvällen igår och pratat om att vi skulle göra amerikanska pannkakor till frukost, men nyvaken och småirriterad över att bli väckt som jag var, så sa jag nej. Ångrade det starkt när jag gick upp och åt min vanliga tråkiga gamla yoghurt.

Funderar dock på att baka scones om ett tag.. :P

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag. Det är Taizémässa ikväll men jag går nog inte, jag kommer bara sitta där och gråta. Tänkte gå och träna istället, antingen Medeljympa kl 4, Step kl halv 5 eller Medeljympa kl 5. Vad tycker ni? Det är ju bekvämare att gå vid 5 ör då är man hemma kl sex och det känns som en bra tid att börja laga middag. Jag kör nog på det.

För övrigt har jag nog inte så mkt att skriv. Eller jo, jag har massor att skriva, men inget som jag vill skriva här.
Sen vill jag ha en boxningssäck att slå ut mina aggressioner på.

Kommentarer
Postat av: Maya

ja dom gör ju tyvärr de, typiskt också :P

2008-01-20 @ 11:44:21
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se
Postat av: Evelina

vilket sammanträffande, jag gjorde amerikanska pannkakor på mitt jobb. tyvärr inte till mig men jag blev himla sugen på att göra hemma med =)

2008-01-20 @ 14:05:31
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Julia

(svar) mejla [email protected] och skicka med en bild du vill ha som header så ska vi försöka fixa det ;)

2008-01-20 @ 14:17:22
URL: http://juliajosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0