Studentmössor

Gaah skrev ett långt inlägg men det försvann... Jaja. Vi slutade tidigare idag eftersom det var eget arbete på svenskan och då kunde vi blrja engelskan tidigare. Ska snart åka ut till pappa och inte bli kvar alltför länge här. Måste rensa ut bokhyllan inför flytten, planerar att börja ikväll.

Idag ska även datorn förflyttas för första gången. Har kommit på att vöskan jag fick av Fanny när jag fyllde år är av bra storlek så datorn går förhoppningsvis ner där. Finare än alla tråkiga laptopväskor som finns att köpa. Härligt, nu kommer jag kunna ligga i sängen med datorn i knät hos pappa, lovely! Har visserligen inte internet men man kan ju inte få allt... :P

Dagens hurra!: Hugos mamma erbjöd sig att betala hans studentmössa om han valde den randiga som alla andra har, så det blev den även för Hugos del. Yayy!

image37 Visst ser det härligt ut? Bara 142 dagar kvar nu... :D

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Kanske svårt att bedöma på grund av grimaserna, men javi är lika.Hon är en liten kopia av mig, får jag jämt höra.

2008-01-15 @ 18:15:36
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0