Tonfiskpasta

Liten uppdatering om min kväll tänkte jag. Bara för att skriva nåt.


Kyrkmössen som vanligt och Anthonia berättade smaskiga/osmakliga/sjuka/tragiska historier från Norras årliga "skid"resa, spännande. Eller inte. Det var bara tre barn där idag. Tre barn och fem ledare, haha. Vi åt digestivekex och gjorde collage, det var msyigt :)

När jag kom hem gjorde vi pasta med tonfisk, chili, vitlök och persilja, det var hur gott som helst :) Har pratat lite i telefon med Andreas och ägnat åt engelskaplugg, ska ringa Hugo snart. Vill ju veta hur det gick på arbetsintervjun :P


Kommentarer
Postat av: Olessia

blev lite hungrig när jag läste ....

2008-01-28 @ 21:37:35
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0