Växthuseffekten

God morgon! Hoppas ni har sovit gott. Själv dissade jag min tempurkudde inatt och sov med mina vanlga kuddar. Tempurkudden är visserligen så bra som det sägs, stelheten i nacken försvinner men den är så in i helvetes omysig. När man är trött längtar man till en stor och mjuk säng med stora härliga kuddar och ett fluffigt täcke som man kan gosa ner sig i. En tempurkudde dödar liksom den känslan. Det är bara pang ner med huvudet och så ligger man där. Jaha.

Lyckades ta mig upp vid kvart i åtta idag. Har ätit yoghurt md hallon och andra smaskiga grejer och nu ska jag dricka te. Börjar kl 10 idag som vanligt men hallelujah jag slipper labben för vi ska på Naturhistoriska Riksmuseet. Som en del av miljötemat ska vi dit med naturkunskapen och titta på en utställning om växthuseffekten. Hoppas det inte är alltför politiskt korrekt, sånt orkar man inte med. Förhoppningsvis är det ur en naturvetenskaplig synvinkel, så kanske man lär sig nåt mer.

Precis när jag började skriva det här nös jag massa gånger på raken. Jag ska nog undvika att träna idag. Jag har liksom gått runt med en antydan till förkylning hur länge som helst men blir aldrig riktigt frisk eftersom jag går och tränar varje vecka och det gör ju inte saken bättre.

Ha en bra dag! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Jaa, överraskningar är kul! Vi får se vad som händer på lördag... ;)

2008-01-22 @ 10:14:45
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Julia

Svar; Tack så mycket! :D Precis som du säger, bättre att se på framtiden med lite hopp och positivitet!

2008-01-22 @ 12:52:48
URL: http://juliapetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0