Veckans listor

Veckans innelista
- Carla Bruni. Så vackert, så vackert. Har ni inte lyssnat på Quelqu'un m'a dit, så gå in på MySpace och gör det NU!
- Soppa. Perfekt mat. Mysigt.
- Mina&Annas associationer. Ja, ni skulle hört oss på franskan igår...
- Jacques Prévert. Fransk poet som skrev så att man förstår. Poesi som vänder sig till någon, inte bara meningslöst babbel från nån som försöker vara djup.
- Päron. Får vara med den här veckan också :P
- Hemgjort äppelmos. Med bitar i. Gott till typ... allt!

Veckans utelista
- Mensvärk. Såklart. Har varit en hel del tjat om det de senaste dagarna, men det finns ju en anledning till det liksom...
- Folk som snyter sig vid matbordet. Det är inte trevligt.
- Tomatjuice. Vi köper tomatjuice ibland för att ha i nån gryta. Det som blir över, vilket brukar vara typ halva förpackningen, står sedan i kylskåpet till några veckor efter bäst-före-datumet. Så i morse tänkte jag att det är ju synd att låta det gå till spillo och hällde upp ett gas åt mig. Tog en klunk och ångrade mig genast.


Kommentarer
Postat av: Elin

ja visst skuelle det väl det.. haha jag brukar ha mardrömmar om björnar som halft äter upp mig, kommer säkert drömma inatt feter altt prat..

2008-01-10 @ 22:15:19
URL: http://prinsipesans.blogg.se
Postat av: Jenny

dom var jättegoda! :D

2008-01-10 @ 22:48:44
URL: http://jjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0