Veckans listor

Innelista
- Ace.
Kvällen igår blev jävligt lyckad. En helt fantastisk dj, roliga människor, dit ska jag gå oftare!
- Vitlök. Hade skivad vitlök på pizzan idag, helvete vad gott det var. Kunde inte sluta äta.
- Maryland cookies från Ica. Ja, jag vet inte vad jag ska omnämna dem som annars. Farligt goda är de iaf.
- Hugos hemmagjorda müsli. Den är helt underbar, ser alltid fram emot den när jag äter frukost/lunch där. Ska försöka återskapa den här hemma nån gång i veckan, får se om jag lyckas.
- Mina nya skor. 50 kr kostade dem, köpte dem i torsdags och är redan kär. Bortsett från att de är lite, lite för små så är det de underbaraste skor jag någonsin gått i!
- Nyfunnen glädje. Det är så härligt! Hur stod jag ut årets tre första veckor när jag gick runt och var konstant negativt inställd till allt och inte visste vad jag ville? Herregud. Bejaka livet, människor!

Utelista
- Folk som inte kan dansa med någon av det motsatta könet utan att ragga på personen ifråga.
Man förväntas vilja hångla upp killen man börjar dansa med, vad är grejen?

- För mycket mat. Ja, det är förjävligt.
- För varmt rödvin. Kallt ska det ju inte vara, men när det börjar bli ljummet är det något som är fel.
- Långsammma biljettautomater. Sånt har jag fått för mycket av den här helgen.
- Avsaknaden av sittplatser på Uppsala-Stockholmtåget. Speciellt inte kul när man är själv och jävligt trött.



Kommentarer
Postat av: Olessia

kul lista :D

2008-01-27 @ 21:53:01
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Jonna

maryland, gott:)!

2008-01-27 @ 22:12:16
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: sofie

sv: tack så jätte mycket! :D
hoppas din dag har varit bra den också

2008-01-27 @ 22:12:41
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0