Shopping

Idag tycks vara början på en värmebölja och hur jobbigt det än är så ä det bäst att passa på att njuta medan den är här.

Idag har jag shoppat för första gången på typ aplänge. Hittade massa (eller okej, flera) fina grejer på H&M:s slutrea; en kort vippig kjol med rosetter, en lila tröja och en stor mysig nude-beige-guld-färgad stor stickad sak som funkar som klänning/tjocktröja/stort mysigt plagg att bara dra runt i. Underbart. Köpte ett par gråa stickade knästrumpor också, fast dem fick jag betala fullt pris för.

Köpte jordgubbar på Odenplan också och dem ska jag ta med mig ikväll när jag träffar Anna och Christoffer (igen). Vi ska bada och sen kaske till F12. Mys.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Nej vad jobbigt nu när det är så varmt och skönt ute! men shopping låter inte som en helt fel sysselsättning heller!

2008-07-25 @ 19:22:38
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0