Veganmat

Idag är jag vegan. Åt gröt med sojamjölk till frukost, mackor med tahin till lunch och till middag stekte jag ris, bönor och banan och åt tomatsalsa till. Det går ju riktigt bra det här :P
Problemet är bara att den där middagen inte mättade speciellt bra, noll fettinnehåll liksom. Funderar på att använda min älskade sojamjölk till en kopp varm choklad? Sojamjölk är för övrigt grymt gott, som godis. Man blir beroende.

Funtar lite på vad mitt kvällsmål ska bli. Något måste det bli, för jag är typ hungrig. Haha.

I övrigt har jag inte gjort mkt idag. Eller jo, jag har nästan läst ut Doris Lessings Under huden. Började som sagt läsa den för flera månader sen. Det är inte den som är seg, det är jag. Läs den!

Kommentarer
Postat av: Frida Lindström

Hej!



Mitt namn är Frida och jag har äntligen, efter två års arbete, blivit klar med en bok som jag arbetat med. Jag har valt att göra boken på egen hand helt utan inblandning från förlag etc vilket också innebär att jag inte har tillräckligt med resurser för att marknadsföra boken. Den främsta målgruppen är tjejer och jag har därför letat upp en massa intressanta bloggar för att visa upp boken där. Anledningen till det är att jag vill se om det finns något intresse av den, jag har har nämligen inte tryckt den ännu och min fråga är därför om det är någon som tycker att boken verkar vara intressant så att jag vet på ett ungefär hur många jag kan trycka. Kolla gärna in länken och hör av er om ni tycker att den verkar intressant. Ursäkta ”reklamen”. Tack på förhand! http://www.mattraningangest.se/

2008-07-11 @ 23:02:45
URL: http://www.mattraningangest.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0