Cyklat

Idag har jag träffat Andreas, vi hade inte setts sen studenten. Vi gick till Blå Lotus och jag åt jättegod färskpotatissallad men vid närmare eftertanke borde jag nog ha tagit den där sötpotatissoppan ändå... Nåja, vi vandrade vidare och tog en lång runda på Söder. Sen åkte vi till Gallerian och jag köpte en stört god carrot muffin med ännu godare glasyr.

När jag kom hem tog jag med mig cykeln och gick till Hagaparken och så cyklade jag ut till Stora Skuggan och tillbaka, det var härligt. Fast jag tycks bara använda vänsterbenet när jag cyklar, för det var bara där det kändes. Haha. På tillbakavägen cyklade jag till och med en bit på Odengatan, här lever man farligt vill jag lova! :P

Studentfotona kom idag. Min individuella bild blev helt ok. Fotot med hela klassen speglar hela klassen väldigt bra på nåt sätt. Bara att alla ser gladare ut än vanligt.

Snabbt och ihoprafsat, nu måste jag tvätta håret. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0