I övermorgon

Ojdå, här har jag visst inte skrivit sen i förrgår. Kan iofs bero på att jag haft massa grejer att göra. Igår var ju teh big yearbook day, årsboken levererades och efter massa strul med betalningen så fixade det sig till slut. Eftermiddagen spenderades med franska och hårtvätt och sen mötte jag Anna och vi åkte tillsammans ut till Ängbypan där elevrådet hade ordnat den traditionsenliga grillfesten. Det var mycket folk, korv med bröd, öl, kakor, gitarrer, glada människor. Mys.

Idag har jag ägnat förmiddagen åt årsboksförsäljning i entrén. Det gick hyfsat bra. Hoppas skolan eller elevrådet är villiga att köpa in resterande exemplar nu.

I övrigt är allt jättekonstigt. Fast på ett positivt sätt. Jag tar studenten i övermorgon, det är helt sjukt. Jag ska lämna 13 år av mitt liv bakom mig. Hoppas min mascara är vattenfast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0